Simge_celen_ozyildiz_ Kızlar 4+3deyiz.Fakat sağ kasık ağrım çok fazla daha önce bu durumu yaşayanlarınız oldu mu,olduysa ne yaptınız???
Novamomy Simge_celen_ozyildiz_ benim de o haftalarda olmuştu bebek Rahime yerleşince böyle ağrılar normal olduğunu söylemişti kanaman olmadığı sürece dinlenin bol bol ama isterseniz siz yinede doktorunuzdan bilgi alın