Merhaba, 39. Haftada ve bu hafta(40) çatı muayenesi etti. Gerçekten o kadar korkulcak bir şey değilmiş. Zaten eline losyon sıkıyor doktor kendiliğinden kayıyor ve nerdeyse 5-10 sn sürüyor. Tavsiye edebileceğim şey kendinizi kasmamanız, ben kasmadım hiç acı hissetmedim. Sadece biraz rahatsız edici bir his ama 5-10sn sürdüğü için katlanılabilir.