Kızlar hastane çantası hazırlamaya basladım ama ailem yanımda değil biraz doğaçlama oluyor
Tecrubelı arkadaslardan fıkır almak isterim
Bu konuda açtıgım ve acacagım 15352617 ci post olabılır kusura bakmayın 😄
Serklajlıyım erken dogum riskine karsı cantamı hazırlamaya basladım .
🌸0-1 Ay 2 Tane 5li 1 tane 3lü takım aldım
( umarım vaktınde gelır fakat erken gelme ihtimaline karsı 0-1 ay aldım) + 1 Tane de battaniyeli fotograf cekımı için 0-1 alsammı yoksa battanıyelı takımı 0-3 mü alsam bilemedim.