Arkadaşlar herkese merhabalar
Doğumuma 10 gün kaldı. En son 30 Mart’ta kontrole gittiğimde her şeyin yolunda olduğunu beklemeye devam edeceğimizi söylemişti doktorum. (Günay Duman)
Bi daha ne zaman geleyim diye sorduğumda senin artık son zamanlar randevu almadan triajdan giriş yaptırıp NST çektirebilirsin demişti. Ancak çok kalabalık olduğu için o an doktora soramadım ama bilgisi olan var mı yani bu herhangi bi gün için mi geçerli yoksa sancılandığımda mı gitmeliyim?
İlk gebelik olduğu için kafalar karışık tabii😅😅