Neriabahram Bebeğim hep hareketlidir ilk defa dün ve bugün böyle az hareket ettiğini hissediyorum vurma değilde daha çok böyle içerde geriliyor gibi hareketi var bu normal mi böyle azalan değişen oldumu
Melike658 Neriabahram bende 35. Haftamda az az hissediyordum hareketini doktora sormuştum telaş edilecek bi durum olmadığını söylemişti şu an 37 haftalık olacaz gümbür gümbür içeride ☺️
imos4343 Neriabahram Çikolata ye soluna yat birazcik günde 10 hareket sayiyorsan sorun yok demişti doktorum yeri daralıyor artık annesi☺️ o haftalarda benimde azalmaya başlamıştı😊
Neriabahram Ahsen68 hamile olması ayrı tutması ayrı yaşıyor mu diye merak etmesi ayrı valla aşırı gerildim inş normaldir
Neriabahram Melike658 valla şu an ağlıyorum ilk olacak bir önceki de düşmüştü canım öyle sıkkın ki ruhum daraldı resmen darısı bana o gümbür gümbür hareketlerin sizin bebeğinizde maşallah ayrıca
Melike658 Neriabahram Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ferah tutun kalbinizi
Seherak Neriabahram sakin kalın bebeğinizi strese sokmayın yerleri daraldığı için azalma oluyor hareketlerde bi dürtün merak ederseniz yatıp dinlenin yada tepki verıyolar allah korusun sağlıkla gelsın bebişlerimiz🌸🤲🏻
Neriabahram Aynenkanka ayy inş sadece bu sebeptendir ben sonlara doğru daha çok hareket bekliyordum sanırım ondan
AyFa1608 Neriabahram 35+4 üm 2 gündür benimde öyle. Karnımı delip çıkacak olurdu. Ağlayacak dereceye geliyordum kızım uyu artık diye ama 2 gündür de dürtüyorum sürekli bi hareket öyle yat diye 😬 sanırım yerleri daraldığından. Benimde öyle gerilme gibi oluyor sanki kramp giriyor. Dalgalanma şeklinde. Veya hıçkırık