10+6 haftalık hamileyim bende prilam kullanıyorum bulantım çok şiddetli geçtiğimiz hafta hastanede yattım bu yüzden idrar da keton çıktı çünkü beslenemiyorum. Gece 2 tane iç demişti bana da öyle yapıyorum şuan ama bana çok faydası yok hala devam ediyor bulantım gündüz de içince ilaç çok uyku yapıyor. Şu bulantının bi çözümü yok maalesef 16. Hafta olsa da geçse artık diye dua ediyorum sadece.