1minik1anne Merhaba 😊36+1 gebeyim.haftaya doktorum doğumhaneye gelmemi söyledi fakat sorsmsdim neden diye daha önce doktoru bu şekilde çağıran oldu mu acaba
Aynr1380 1minik1anne muhtemelen ilk doğum ise çatı muayenesine alacak normal doğum için uygun olup olmadığına bakılacak
Aynr1380 1minik1anne bebeğin pozisyonu önemli değil her an dönebilir muhtemelen normal doğuma müsaitmisiniz diye bakacaklar dediğim gibi