Hatice_5858 Merhabalar adetim 5 gün gecikmişkennkan testi verdim ve bugün sonuca baktım daha doktora gitmedim 862 çıktı şuan 8 gün gecikti adetim bu sonuca göre gebelik varmı
Fatma13cengiz Hatice_5858 gebelik var canım benimde adetim 5 gün gecti kan testi verdim 275.4 cıktı doktor pozitif dedi 3 haftalık dedı bana senin beta yuksek benden seninki 4. 5 haftalık vardır
Evafor Hatice_5858 var ama bekle bence 7 haftalıkken kese bebek görünüyor ultasyonda daha erken gidersen bu sefer stres olacaksın kese oldu mu bebek var mı vs diye bence 2 günde bir kan ver 3 bn lerde olunca bebek de kese de gorunyormus öyle duymuştum
Sibel_72 Evet gebelik 2 gün sonra tekrar kan verin 2 kat artması lazım gerçi 2 gün sonra kadın doğuma gidip küçük kesenizi görebilirsiniz değeriniz gayet güzel ama net bir sonuç için 2 günde bir artması gerekiyor