Kızlar selam. Bu ay aşılamam tutmadı bugün reglin 2. Günü tekrar aşılama yaptırmak için gittim. Sağ taraf pco sol tarafta kist çıktı. 2 ay önceki doktor da tereddüt edip tek tarafta pco var galiba demişti sonra iyi diyip kapattı konuyu. Bu sefer doktor net konuştu. Reglin 5. Günü tekrar gel kist erimiş mi bakalım dedi rahim duvarım kalınlaşmış bir de ona bakacak eridiyse ona göre aşılama olucam. Tek taraflı pco olan var mı, böyle hamile kalabildiniz mi ne yapmam gerekiyor ? Doktor kafana takma dedi ama elde değil kimyasalın üzerine şansım yüksek olur diye düşünüyoken umudum kırılıyor 🥺😭