İlk kızım devlette doğdu sancımi normal odada çektim acilmam 3 cm olunca dogumhaneye indim, sabaha karşı 4 gibi dogumhaneye girdim 14.45te kızım doğdu. Benim hatam sancımi hep yatarak çektim hareket edip ayakta dursaydim belki süreç daha hızlı ilerlerdi. Şimdi ise Şehir Hastanesi’nde yapacağım aynı odada sancı çekip doğum yapabiliyorsun 🙏