Kızlar ben test yaptım geçen hafta çift çizgi gördüm ama doktora hemen gitmedim sürekli telaş yapmayım kese bi olussun dedim. Şuan hesabına göre 4+5 im ve kasık ağrım var ara ara gelen mide bulantımda var belirtim bu sadece. Sabah işe geldiğimde titriyo gibiydim bir şeyler yedim biraz daha iyiyim ama dış gebelik olmasından korkuyorum dış gebelik olabilir mi kesin bir belirtisi var mi? Doktorumda çok dolu biri ve ben çalışıyorum randevum cumartesi günü o güne kadar bekleyecektim ama aklıma şüphe düştü korku düştü önceki gebeliğimde düşük yaptım yaşayanlar beni anlayacaktır hep bı olumsuz düşünce kafada gitmiyor…