Bende 10 gün sonra olacağım sezaryen postda açmıştım herkesin hikayesi farklı ve kendinizi nasıl güvende rahat hissedecekseniz onu tercih edin spinal çok öneriliyor ama ben göze alamıyorum mesela uyanık olmak istemıyorum genel anestezi isticem o yüzden çok yordum kendımı bu konuda sonra zaten uyanıncada bebegımı görücem benim pskolojımde onemli dedım hayırlı saglıklı hangisi geçecekse o olsun inş herkes için saglıklı doğumlar🌸🤲🏻🙏🏻