Burcu1999 20 Mart’ta trasfer oldum 10 gün kan verdim değerim 166 çıktı 12 gün verdim 401 çıktı bugün akşama tekrar vercem kaç haftalık olmuş olur ve keseyi ne zaman görebilirim?
1H1Smomyloading Burcu1999 keseyi genel olarak 5 haftalıkken görüyorlar. Haftalık hesabını beta ile değil son adet tarihinize göre hesaplıyorlar son adet gününüzden hesaplamalısın haftayı