Selam herkese , ben şuan 22+4. Haftadayım ikiz tek yumurta tek plesantadan beslenen kızlara hamileyim . İki gün önce kendi kadın doğum doktorum beni detaylı ultrasyon için perinatolojiye yönlendirdi. İstanbulda medicalparktaki prof. Cihan beye gittim doktor sağdaki bebekte 1. Böbreğinin olmadığı 2. Böbreğinde küçük olduğunu söyleyip araştırılması için çapaya yönlendirildim. Ordada bakıldı ve aynıları söylendi. Bir böbrek olmadığı içinde amniyon sıvısının az olduğunu söylediler. Amniyosentez önerdiler kabıl etmedim. Şimdi çarşamba günü heyetr girmem istendi. Böyle dırumla karşılasan var mı hep kötü şeyler duyuyorum yardımcımolur musunuz