Kızlar sancılarıma bir bakın Dr bu nst için çocuk çok mutlu dedi hiç birşey anlamadım 😱
Nilecegamze benim anladığım kadarıyla sancıların var. Kaç haftalık gebesin
Aynen sancıları var
33 haftalık kızlar çok erken değil mi ve Dr neden böyle dedi anlamadım gerçekten