Çok şükür canım doktorun öyle dediyse sorun yok. Normalde ama tehlikeli. Şimdi söyleyip moralini bozmak istemem. Bebeğin büyümüş gelişmiş şuan bir sorun olmayacağını söylemiş. Sen yinede kedin var ise şuan tuvalet temizliği ile eşin vs ilgilensin. Doktor öyle söylemişti bizede.Sen yapmaya mecbursan eldiven ile yap. Bizde korkmuştuk ama bize söylediğinde gebeliğin ilk başlarındaydı bebeğin uzuvları vs oluşurkenki zaman dilimiydi. Belkide dikkatli olsunlar diyede korkutmuş olabilir doktor. Yakınım için gitmiştik bizde toksoplazma konusunda. Ama den içini ferah tut. Sağlıklı huzurla kavuş bebişine ♥️