Sema5844 Kızlar elleriniz ayaklariniz kaçıncı hafta da şişmeye basladi benim 24.hafta da yüzüğümu çıkarmak zorunda kaldım ellerim sisip sisip iniyo napmamiz lazim
Dikkatbebekvar Sema5844 kişiden kişiye değişir o ben 34teyim Allah’a şükür olmadı daha öyle problemim olmadi
Tubaakin Egzersiz yapıp bol su içersen sıkıntı olmaz bence ben 29. Haftadayım haftanın 3 günü pilates yapıyorum diğer günler de hareketliyim henüz şişme problemim olmadı ☺️
Tubaakin Sema5844 ben özel ders alıyorum ama youtube dan simge duman, elçin demirel ve hande ile pilates sayfalarına bakabilirsin :)