Zehross03 Kızlaaar yardım kendim cinsiyet tahmini yapıyodum kendi bebeme doktorlarda dahil bişey diyemedik bi kesin erkek diyolar bi %80 kız diyolar farklı doktorlar bişey almıycam ama yinede çok merak ediyorum bide siz bakın buna kız dediler Bunda söylemedi Buna kesin erkek dedi ben bişeye benzetemedim 🤣
Mervegedik22- Zehross03 benimde hep öyle oldu cuma günü 39+1de doğumum var supriz olcak iki cinsiyetine giyebileceği şeyler aldım hep 😂
Ada022 Mervegedik22- kız ve erkek isim de düşündünüz mü 😇 çok değişik geldi haber verir misiniz cinsiyet çok merak ettim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌼🤲🏻
Ozge56 Zehross03 kiz dur tabiki bir erkek bir kız derler bebek henüz cinsiyet için küçük bana 12 de kiz dediler birde 16 haftada kesinleşti
Mervegedik22- Zehross03 yani yapcak bişey yok sürekli farklı söyleyince doktorlar tereddüt edip kız veya erkek için özellikle kıyafet almadım 😂 neyseki bitti cuma günü ogrenicez artık 😂
Zehross03 Sabiha-1268 özel kız dedi devlet kesn erkek gibi konuştu ama devlete gittiğimde 1 hafta daha büyüktü
Zehross03 mrvsrcn evet ama erkek diyen çok net söyledi şu görüntü bacak arasımı tam olarak anlayamadım
Mrvsmt Zehross03 bana da 12 haftada kesin erkek dedi daha sonralarda başka doktorlar kız gibi kız gibi detaylı da kızımın geldiğini öğrendim sizde biraz daha bekleyin net bir sonuç için
Sabiha-1268 @Zehross03 o zaman erkektir cnm banada aynen böyle diyorlar bekliyorum valla 14 olduk işte
Mrvkrslii Benimde onsekilde oldu 35. Haftadayiz hala karar veremedik devlet %100 erkek dedi özel %100 kız dedi başka bir doktor önce kesin erkek bak pipisi dedi 10 dk sonra yok ya bu kız dedi saskiniz doğumu bekliyoruz
Zehross03 Mrvkrslii şimdide bana %100 erkek git alışveriş yap dedi doktor yinede korkuyorım ya öyle olursa buda pipisi al dedi🤣
Sabiha-1268 @Zehross03 işaretli yaptığım özel erkek dedi sonra gittim özele başka biri kıza benziyor dedi öyle valla cnm
Mervegedik22- Ada022 erkek olursa oğlum Meriç istiyo hep karnımı severkende Meriç diyo 😂 kız olursa hala eşimle ortak karara varamadik ben alisya istiyorum eşim gökçe yada ada olsun diyo bakalım erkek olduğunu düşündüğümüz için Meriç olarak bahsediliyor hep bebisten 😂