Meltemm123 doktorunuz ne yapmanız konusunda birşey söylemedi mi. Nst de bebeğin kalp atışlarına bakıyorlar sürekli aynı periyotta ise hareket etmediği anlamına ya da uyku fazında olduğu anlamına geliyor. Birde aç girerseniz öyle çıkıyor. Nst ye tok karnına girin öncelikle vişne suyu ve çikolata da yitip için. Birde nst hariç siz bebeğin hareketlerini takip ediyormusunuz size göre de azaldı mo hareketler. Tabi en doğru bilgiyi doktorunuz verir ama nst bebeğin strese girip girmediğini ölçen bir alet çok iyi bilmemekle birlikte sürekli öyle çıkarsa bebeği daha erken alabiliyorlar diye biliyorum. Ama doktorunuza muhakkak ayrıntılı danışın. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🤲