Nurin34 bende bi ara oyleydim temizliğine cok dikkat ettigim halde. Iliskiye filan gitiyormusunuz biraz ozel olacak ama ,ona cok dikkst etmeniz lazim. Biz girmedigimiz halde o donem ve ekstra camasirima dikkat ettigim halde tekrarlıyordu. Bi ilac vermisti toz seklinde gece iciyosun sabah idrarda cikiyor iste.. ama gene fayda etmedi. Sonra bol su devam ettim, ama bana buna ek mantar kremi vermisti travozol sanirim adi. Onu ozel bol sürüyorsun temizlenip. Ben ondan sonra kurtuldum