Kader57 Merhabalar kızlar yardımcı olur musunuz beta hcq deqerim/3299 ne demek oluyor bu öqleden sonra sonuç qöstermeye qidicem ama merak ettim
Pamuk Kader57 1 hafta gecikmen olmuş gayet normal yüksek degilki. Ayrıca herkese gire farklılık gösterir kimi düşük kimi yüksek seyreder ama gecikmeye göre senin çok normal.
kukulim3434 Kader57 normal canım yüksekliği o zaman 5 haftalık falansın yani benim 8 haftalıkken 20 binler deydi erken döllenme olabilir yine bir doktora görün sen en doğru kararı o verir ben yine yanlış bilgilendirmiyim
nurr0101 Kader57 Aynen canım ben doktoruma da sordum kişiden kişiye değiştiğini Bi problem olmadığını söyledi. Belli bir zaman sonra betanın herhangi bir önemi kalmiyormus zaten
Kader57 nurr0101 ben ilk defa kan verdim o yüzden tedirqn oldum yüksek çıkınca internet baktıqımda daha düşük olması qerektiqni qörünce
nurr0101 Kader57 3.hafta: 5 ila 50 mlU/mL 4.hafta: 5 İla 426 mlU/Ml 5.hafta: 18 ila 7.340 mlU/mL 6.hafta: 1.080 ila 56.500 mlU/mL ve 8. hafta: 7.65 ila 229.000 mlU/mL 9 ila 12. hafta: 25.700 ila 288.000 mlU/mL 13 ila 16. hafta: 13.300 ila 254.000 mlU/mL 17 ila 24. hafta: 4.060 ila 165.400 mlU/mL 25 ila 40. hafta: 3.640 ila 117.000 mlU/mL Problem yok yani canım