Sila66 Allah razı olsun canım aynen öyle gerçekten bu elden birşey gelmeme olayına en acı şekilde yuzlestim biliyorum ömrü bu kadarmis napalim. Kadını Adana dan deprem oluyor diye teyzeme getirdiler yüksek apartmanda değil diye orada zatürre oldu kaybettik işte sen ne kadar ugrasirsan uğraş vaktin geldiyse önüne gecemiyorsun hiç