Esmer_ 40+3haftaligim bende gunlerim geçiyor edremitte oturuyorum devlet hastanesine gidiyorum doğuma dair hiç bir belirtim yok sancim faln hiç yok bugün devlete gittim muane olmak için doktorlar çok ilgisiz nst çektirdim doktor sadece nst kagidima baktı ultrasonla hiç bakmadan eve gönderdi sancinin gelmesini bekle diyor bu haftaya kadar sancim gelmemiş şimdi mi gelecek bilmiyorum önceden özele gidiyordum devlete geçtim doğum için oda doktorlar ilgisiz O yüzden üniversite hastanesine gidip sezaryan olmak istiyorum oda ücretini bilmiyorum haftam baya ilerledi ilk gebeligim korkuyorum biran önce doğurmak istiyorum 😒