Kızlar normalde cuma günü sezeryan günü aldık ama 1 haftadır hiç geçmeyen karın ağrıları sancılar var karnım gündüz ara ara sancı oluyor ama geceleri belim karnım çok ağrıyor sancılar girip çıkıyor suyum nişan falan gelmedi sizce hastaneye gitmelimiyim açılma olabilir mi