Ilayy_da Merhaba, Bebek arabası alacağım ancak pusetli ve pusetsiz olarak baktığımda oldukça fiyat farkı görüyorum. Puset gerekli mi yoksa pusetsiz tam yatış pozisyonu alan bir bebek arabası da yeterli oluyor mu? Deneyimli annelerin fikrine ihtiyacım var 🤗
misirveannesi Ilayy_da benim kızım 3100 kg doğmuştu. 5. Aya kadar puset kullandık. Aynı zamanda puseti normal araç içinde de kullanıyorduk. 5. Aydan sonra pusete sığmamaya basladı normaline geçtik. Ben pusetli halini ev içinde de kullanıyordum. Rahat oluyordu.
Ilayy_da misirveannesi teşekkür ederim öncelikle 🌸 peki öneri yapabileceğiniz bebek arabası modeli var mı ya da alırken şunlara dikkat et dediğiniz noktalar