Umutlubirkadin Kızlar merhaba doktor regl başlayınca 3. Gun gel dedi ama benim 3. Gun cumartesiye denk geldi su an 5. Gündeyim hormon tahlili icin gideceğim bir şey olur mu ? Değerlerde düşme falan
Yaprak- Umutlubirkadin keşke acilde yaptırsaydın canım 3.günü artık bidahaki aya hafta sonuna denk gelirse acilde yaptır doktorum istedi dersin yaparlar
Novamomy Umutlubirkadin doktorlar genelde adetin 2 ya da 3 gün kan tahlilini daha doğru bulur e o zaman isterler ama siz gitmeden doktorunuzla görüşün şeker tahlilinide de baktırmayacaksanız tok gidebilirsiniz ama ne olur ne olmaz diyorsanız da aç gidin
elifsen hormon düzeylerinin anlamlı ve kesin sonuç verdiği günler adetin 2. veya 3. günü. diğer günler yanıltıcı
ttugba92 Malesef canim 3. gun gidemiyorsan 2. gun de olurdu ama 5. gun baya gec. Prolaktin, tiroid degerlerine falan bakilir ama FSH LH E2 icin mutlaka 2. ve 3. gun gitmek gerek