Smavera
Ben doguma kadar almamıstım
Oglum dogdu yogun bakıma alındı
Sütüm gelmedi daha dogrusu gelmedigini sanıyordum.yogun bakım doktoru süt vermemi istemişlerdi bebek için.
Hemşirelerde pompa almamıs söylemişti. Aldım ama süt gelmiyordu.
Hast ücretsiz Emzirme danısmanı geldi o an sağolsun. Makinayi bırakıp el ile sağmamın daha dogru olacagını aslında sütünüz var demişti. Önce kendisi uygulamalı gösterdi. Biraz canınız acıyor ama süt geliyor. Eczaneden eşim süt sağma poşeti almıstı o sekilde bebege sağıp verilmişti.
Bende sonra çöpe atmıstım makinayi. Bu doğumda pompa falan düşünmüyorum. Aynı sorunla karşılasırsam yine emzirme danısmanın gösterdiği sekilde yapıcam