Elifs15 7.haftdyım. Kese yuvarlak ama bi kısmı sadece çıkıntı gibi duruyor ovalleşmiş. Yaşayan varmı. Sonradan düzelirmi
Hlycsr91 Kesenin şeklinin düzelmesine ne gerek varki. Benim önce üçgen gibiydi sonra damla gibi oldu. Bildiğim kadarıyla şeklinin bir önemi yok.
Elifs15 Hlycsr91 benm diğer gebelikte yamuk kese dedi dr 4 haftlkken yüzde 90 düşcek dedi. 8.haftaya gelince düştü. Buda geçen hafta yuvarlaktı şimdi hafif çıkıntı oluşmuş dr da üzerinde durunca tereddüt ettim. Snra kanama yksa kalp atışı varsa normal diyoruz dedi
Hlycsr91 Anladım benimde şekilsizdi kese ilk başta ama sonra düzeldi ama hiç bi zaman yuvarlak olmadı. Doktor birşey demediye çok takmayım stres yapmayın kendinize