Busraakay_26 Esma1993 lansonin öneriyorlar ablam kullandı memnun kalmadı ona da kantaron yağı ve ayva çekirdeğinden yaptığı jel iyi geldi bir de göğsüne hep kalkandan koydu
Agg0207 Esma1993 lansinoh kullanabilirsin birde kendi sütünü sur ama doğru emzirme yöntemlerine bak canım interneten yada doktora gidince sormalisin
Hediye_00 Esma1993 Garmeston kremini almanı tavsiye ederim ben ilk gebeliğimde onu kullandım 2 günde geçti . 2ci gebeliğim şuan şimdiden aldım koydumm
Esma1993 Agg0207 hastanede ilk emzirirken ebeler oyle yapmisti ilk cikan sutu meme ucuna surmustu ama her turlu yara oluyor krem aldim simdilik biraz daha iyi gibi
Esma1993 Duyulurum evet bende ondan aldim dr da onerdi surdukten sonra silmene gerek yok dedi cocugun agzindaki pamukcuklara da iyi gelir dedi
Nhlhmz11 Esma1993 bende bir sürü denedim ikinci günde yara olmuştu , garmaston pomaglt diye bişe var sürer sürmez etki etti bana
Bircandeniz Esma1993 ilk başta benimde yara oldu ama 3-4 gün sonra yaralar geçti sadece ilk ağzına aldığında sızlıyor o kadar. Kendi sütün iyi geliyormuş birde onu sür ben sürüyorum
ceylangokce_05 Esma1993 en çok korktuğum şey dogumuma az kaldı şimdiden krem alıp sürmeyi düşünüyorum ☹