Kızlar hayırlı günler 7+4 günlük hamileyim. Bugün devlet hastanesine ilk defa muayeneye gittim ilk gebeliğin mi dedi evet dedim. Daha sonra tüp bebek mi dedi hayır dedim aaaa dedi neden hocam dedim yanıtsız bıraktı sizce neden öyle söylemiş olabilir aklıma çok takıldı kötü bir durum mu var acaba diye