Evremada
Merhabalar 34 haftalik hamileyim.ozele gidiyorum.doktorum nst de cok.kasilman cikti dedi ve alttam.muayyene etti ilk.defa rahimde yumusama.yok.dedi.HAFTASONU TUVALET DISINDA SUREKLI YAT DEDI.pazartesi tekrat nst ye giricem. Sancı cikarsa hastaneye yatirabilirm.dedi.basinaa gelen var mi
Bulutgunes
Kasılmalarının şiddeti kaçtı?
Habis07
Korkma yat ki takip edilesin canım bsey olmaz artık ıkı hafta daha dayansa bebiş iyi tabi ama en azndan takip edilrsn