Caglamert happykis12 hayırlısı olsun inşallah ben transferden sonra 6 gün yattım hiç kalkmadan aslında 3 gün normalmiş sonra yavaş yavaş ağır iş yapmamak şartıyla normal hayatıma döndüm
happykis12 Caglamert bende bi kaç gün yatayım bakalım da dediğin gibi yavaş yavaş ağır iş yapmadan günlük hayata dönerim☺️
Merve10 aybukekurt55 hazır kefir içtim kendin yapabiliyorsan ev yapımı içebilirsin bulunduğum yerde kefir mayası olmadığı için yapmamıştım
aybukekurt55 Merve10 kefir nasıl yapılıyor bilmiyorum ama internetten bi bakım bende mayısta transferim lütfen bana da dua eder misin çok heyecanlıyım