Arkadaşlar gebeliğimde 16. Haftayı geride bırakıyorum. Ama hala kusma ve iştah kaybım var 3-4 kilo verdim. Ve alamıyorum. Vitamine başladık gene kusuyorum. Kilo alamıyor olmaktan birşey olur mu ki , böyle durum yaşayan oldu mu . Ve göbeğim hala yok sanki hamile değilim gibi çok moralim bozuk 😞