Mhtpflz Kızlar şeker takibi yaptırdım baya yüksek çıktı doktor endokrine git dedi ilaç başlar kullanan var mı
Busraakay_26 Mhtpflz ilaç vermiyor inisülün veriyor ilk önce endokrin diyetisyene yönlendirecek o sana diyet listesi verecek şeker ölçümü ile düşmezse şekerin inisülün kullanacaksın
qozdemrv Mhtpflz evet ilac kullanınca düştü tabi yediklerime yine dikkat ediyorum porsiyonlari kuculterek benim açlık hep düşük oluyo tokluk yüksekti oda hapla dikkat ederek dusuyo..ama hap kullanmasam baya yükseliyor
Aslikuti Benimde diyetle düşmedi bu hafta endokrine ramdevu aldım muhtemelen ilaç yada insülin başlar.İlk çocuğumda insülin kullanmıştım
Mhtpflz qozdemrv banada doktor ilaç verdi bakalım çok yüksek çıkmış dedi kadın doğum doktorun doğumla alakalı birşey dedi mi peki genelde şeker hastalarına sezeryan diyorlar