Ayse0885 happymoomyy benımde kan ilacı vitamin ve magnezyum var ama buna doktorun kan tahlılı yapıp karar vermesı gerekir yanı değerleriniz iyi ise ona göre takviye yapar vitamının bir zararı yok tabiki de genede doktorla iletişim önemli bence, artı tansiyon ilacı ve kan sulandırıcı da almıyorum mesela ben
Ao526- happymoomyy 20+2 yim. Imom omega ‘ da 2. Kutuya geçiş yaptım. Başka vitamin vermedi doktorum 🙏🏻 Birde kan ilacı kullanıyorum o kadar 🤷🏼♀️
dualarveyokuslar Busraakay_26 hepsini birden her gün mü içiyorsunuz benim de bunları içmem gerek bir de B12 toplam beş ediyor benimki biraz fazla geldi ama bir sorun olmuyor değil mi sizde