Deletedmom_1003 Kızlar selam oğlumu çocuk cerrahiye götüreceğim birazdan dil bağı çok can acıtıyormu ateş felan yaparmı kestireceğim stresliyim
NobleMom Deletedmom_1003 hayır çok basit bir operasyon. Hiç bir komplikasyona sebep olmaz merak etmeyin👍🏻
kadertugrul7 Deletedmom_1003 benim oğlumunda vardı 3 aylıkken kestirdik farkedip çok basit bir işlem ugusturma bile yok doku makasi denilen bi makasla hemen pit diye hallediyorlar biraz agladi kanadı sustu hemen geri