dunyamsin Merhaba hanımlar kan değerim yüksek çıktı ama bu normal değerler kısmı var ya orasi 0-5,3 yazıyo bunun bı onemi varmı. Kan tahlili kağıdında Diğer haftalık larda yüksek yaziyor
NobleMom dunyamsin hangi değerinize baktırdınız? 0-5 arası deyince aklıma ilk beta hcg geldi. Sanırım yeni öğrendiniz. Referans aralığındaki değerler normal bir insanda yani hamile olmayan bir insanda olması gereken hcg miktarını alt sınır üst sınır olarak gösteren değerlerdir. Hamile olan bir kadında ekstra hcg hormonu üretilmeye başlandığı için bu değer 5 in üstüne çıkar ve hamilelik oluşur. Sizin değeriniz kaç çıktı?