Fethiyea normal doğum olacaksa bir gece kalacağınız için evi hastaneye taşımaya hiç gerek yok. Kendinize iki pijama, terlik, bebişin ilk kıyafeti, yedek 2 kıyafet, mevsimine göre battaniye, müslin örtü, bebek bezi, ıslak mendil kullandırtmıyorlar pamuk zaten odada oluyor. Lohusa pedi ben götürdüm ama kullanmadım orda gazlı bez veriyorlar kullanımı daha rahat. Çıkarken giymek için eşofman takımı ya da giderken giydiğiniz kıyafette olur. Göğüs kremi bazı hemşireler istiyor ben götürmemiştim, göğüs pompası zaten hastanede var ve emin olun dışardan aldığımızdan kat kat iyi, emzik biberon vs kullandırtmıyorlar. Kendim için bakım malzemeleri götürmüştüm kullanmaya vaktim olmadı zaten hastanede bir gün anca durdum 🤷🏻♀️