Ftm18 Kızlar 22 haftalık ta arada su gıbi küçük akıntılar geldi arada sizce bu nedir doktora gitmeli miyim
Neu Ftm18 Benim de 20 haftalık, şu gibi geldi azıcık. Doktora gittim enfeksiyon,ilaç verdi. Su gelmesi az olmuyormuş üstün başın ıslanırdı dedi. Az olmaz. Enfeksiyon olabilir, doktora görünmek lazım, o da tehlikeli
Beybix Ftm18 canım benim yeşil akıntım var doktorum onu bile ciddiye almıyor kadın olup o süreci yaşayan bilir takılma gebelikte sğrjli değişen akıntılar olur diyor, hatta ben şu dprem sonrası başka ile gittim orda mecbur kalıp hastaneye gitmiştim doktor azarladı beni yeşil sarı akıntı bariz enf net bu fitili kullan diye bende koku kaşıntı bir şey yoktu oysa onu kullandım inanılmaz kaşıntım başladı doktoruma smylrdim dedi ilaç mantar yapmış..
Ftm18 Neu enfeksiyon oluncada idrar yaparken yanma olur diyorlar ama benim öle bişey yok şükür ama koltrolüm var zaten gidince doktora söylerim bunuda.
Neu Ftm18 bende de yanma vs. olmadı sadece akıntı vardı lakin tahlilde değerle yüksek çıktı. Doktora göründüm, antibiyotik ve fitil verdi. Geçti