Merhaba kızlar 7haftalik gebeyim.Kontrolde dr kan sulandirici igne başladı 10gun kullanacağım.Sonra duruma göre corasprin devam ederiz dedi.Pihtilasma için bir test yapılmadı.Sadece ile yaş gebelik ve tiroit durumu var.igneleri kullanıyorum ama zararı olur mu diye endiseleniyorum kullanan var mı kan sulandirici?Dr size neden vermişti?