Merhaba cumartesi günü silik bir çizgiyle hamile olduğumu öğrendim, bugün gece de sildikçe gelen sulu kan kıvamında akıntım oldu ama sabah devam etmedi. Bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle bir şey yaşamadım ve çok üzüldüm. Yerleşme yaşayan arkadaşlar bu böyle bir şey mi devamı gelir mi? Oruç tutmuyorum bugün bir yerde mukabele okuyorum kan vermeye de gidemeyeceğim. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim