2prensesannesiiii Betulakarr 31+5 te erken doğum riskimden dolayı yatışım yapıldı bugün 32+0 ım umarım vaktini bekler gelmez her ihtimale karşıda ciğer geliştirici iğne vurdular
betulebrar61 Görümcem yapmıştı gebelik yehirlenmesi yüksek tansiyon nedeni ile ciğer geliştirici iğne yaptılar ama 32 de aldılar 1 ay kaldı ama gelişimden gelişime fark var tabii daha az daha çok kalan oluyormus