Erva_1 Benimde 10+4 haftalık kızlar , gögüslerim şişliği dısında hiçbir belirtim yok çok aşırı normalim😀
Busra1966 busradmrtas şükür bende ağrı falan yok sadece 15 gündür kanamam vardı şükür kanamam da geçti kadın dogumcu proluton depot igne ve progestan fitil yazdı onu kullandım ama kahverengi akıntı devam ediyor bakalım perşembe gittiğimde inşallah kalp atışlarını duyarım
busradmrtas Busra1966 ay hadi inşallah ben geçen hafta salı günü keseyi gördüm 5+1 de bende de hiç kanama falan olmadı ağrılar da normal deniyor rahim büyüdükçe inşallah duyarız ikimizde 🙏🙏
Emirayy Bende 7+2 yim valla migde bulantısı var, göğüslerde şişkinlik var, gaz sancısı, istiğfar ne ararsınız var 🤭 hiç belirtisi olmayanlar yanma felan çok şanslı 🍀
Sezen01 Herkesi okuyorum bulantısı var ama 8+2 yim ilk zamanlar ekşime bulantı oluyordu ama Şuan hiç yok ben mi tuhafım dedim göğüste hassasiyet ve koku hassasiyetim var sadece arada kasıktan kramp giriyor 😬
mltm_m Bende şuan 15+2 haftalığım 6. Haftada bulantılar kusmalar başladı hala devam ediyor inşallah en kısa zamanda geçer diye dua ediyorum. Bende 4+2 de keseyi görmüştüm 7 haftalıkken kalp atışını dinledim ilk belirtilerim koku hassasiyeti kasık ağrısı adet olacakmışım gibi en son kusma mide bulantısı da olunca test yapmıştım bthcg 1100 çıkmıştı test yaptığım gün 🥲
Egeminannesi fizikcianne kişiden kişiye değişiyor cnm benim ikinci hamileliğim 10 haftalık oldum oburunde de hiç bulantım yoktu bu da ayni
biryildiz42 Pinar0808 maalesef bende anlamadım bende mi bişey gördü diye düşündüm ondan size sordum acaba her ilk gebeliği olana söylüyorlar mı diye çünkü tüp bebek değil normal yolla oldu söyleyince de şaşırdı
fizikcianne Nihaltplu 14 ünde kesin görürsün ama 4 gün sonra gitsende kesin görürsün değerin yükselmiş
Mochi fizikcianne 6+4 çok halsizim gebeliğin başından beri olan baş dönmesi hala devam. Bulantım var. Bütün belirtiler gündüz oluyo akşamları iyiyim🤷🏻♀️ yarın kalp atışı için gideceğiz çok heyecanlıyım birazda endişe var. İnşallah duyarız🙏
sude_hsn fizikcianne 5 haftalikken gittim ama doktor geç yumurtama olmuş olabilir dedi daha küçüktür belki dedi
Esmanurkaya yaseakgc_bakar yani bana iyi geldi sizde söyleyin yazsın doktor inşallah iyi gelir sizede
mahperii Elifftrkgl panik yapmayın betanıza göre döllenme zamanına göre değişiklik gösterebiliyor zaman. Bende 4+7 de hem kese hem embriyoyu gördüm bu ayın 13ünde de kalp atışı için gidicem inşaallah