Nurse_ yesim-1 aynısının tıpkısıydı şuan 11 haftalık hamileyim. Gözünüz aydın kan verin birkaç gün sonra
yesim-1 Nurse_ peki canım uygulamada 5+2 diyor ama bence geç döllenme oldu 4 haftalık felan mı oluyor acaba
Nurse_ yesim-1 son adet tarihi baz alınıyor kuzum belki daha sonra oldu ama son adet tarihi neyse ona göre hesaplamalisin
Benas yesim-1 çizgi silik var görünüyor ama benmde başıma geldi kaset testte böyleydi biraz daha belirgin ama kanda çıkmadı
yesim-1 Benas erken teste öğle idrarıyla baktım negatif çıktı çok şaşırdım normal kaset test var yine onu da yarın sabah deneyeceğim kan henüz vermedim
Benas yesim-1 idrar gark etmiyor eğer çıkmamışsa olmayabilir brn erken gebelik testinin yanıldığına hiç şahit olmadım umarım yanıltmıştır kan verseniz daha sağlıklı olur
Aysunarican Kızlar bide bana bakarmısınız 2 tane ayrı günlerde erken gebelik testi yaptım silik cıkıyor