fizikcianne Kızlar 6+2 olduk bugün. Mide bulantım var ve işteyim. İşteyken ayrı zor oluyor. Burada nasıl yetişirim lavoboya bilmiyorum :(
Mhtpflz fizikcianne bende senin gibiydim rapor aldım ve sonrası için ücretsiz izin baya süre gidemedim işe
Yncae fizikcianne Geçmiş olsun öncelikle , zor ise bi poşet ya da yanınızda kova gibi bir sey bulundurun bence ne zaman geleceği belli olmuyor maalesef ortalığa cıkartmaktan iyidir