Shnern Hanimlar 38+4 hamileyim az once wcde peceteye silimce sumuksu yogun bir akimti geldi peceteye anlamadim kan veya baska birsey yoktu mukuslu bir yapiydi bu nisanmi ?
gulanne Shnern kasık yad bel ağrın varmı canım? Benim sancım gelmişti nişan yada suyum gelmedi o yüzden bilmiyorum nasıl bişey nişan.
MinikAdam Shnern nişanınız gelmiş bence ihmal etmeyin. Bi arkadaşımın öyle olmuştu Dr.nişanın geldiğini söylemişti
BesteCanerKutluzolu Shnern hafif kanlı gibi oluyo nişan benim bildiğim kardeşimin gelmişti ordan biliyorum hiç ağrısı filan yoktu tuvalette kanlı gibi bir akıntısı olmuştu
Ebru_krm_mrt Shnern panik yapmayın nişan olabilir de olmaya bilirde ağrınız sancınız yada suyunuz gelirse doktora gidersiniz kendinize stres yapmayın 😊
BesteCanerKutluzolu Shnernnişan geldikten yarım saat sonra sancısı başlamıştı zaten hemen hastaneye gitmiştik açılması da başlamıştı
BesteCanerKutluzolu Shnern bence bi doktorunla konuşmanda fayda var için rahatlar hem de nişan geldikten hemen sonra gelin diye tembihliyormdoktorlar en azından açılma durumuna bakıp gönderiyorlar
Shnern BesteCanerKutluzolu canm kanli degildi mukuslu bir akinti silince geldi yogundu biraz simdi sancim yok bakalim ne olcak
Mrvtmr Shnern canım bende 40+1 bugün dün benden de aybı şey geldi ara ara sancılarımda başladı hayırlısıyla üni doğumumuz da başlar