Guelo Merhaba anneler❤️17+5 deyim ama asiri derece de Kaşıntım var öyle durduk yere kollarim ellerim bacaklarim baldirlarim kasiniyor hergün dus alip nemlendirici kullaniyorum ama hic bir faydasi yok,, sizde de varmi böyle durumlar??
Nurin34 Guelo o haftalarda bende kaşınıyordum ama gebelik kolestazı daha ileri haftada olur dedi doktorum yinede tüm tahlilleri yaptık saframa bakıldı alt-ast karaciger enzimlerine bakıldı sonuc temizdi gebelikte cilt kuru kalıyor hormonlardan dolayı yediğin birseyde dokunuyor olabilir ve ben kendi kıyafetlerimi ayrı yıkamaya basladım deterjana falan dikkat ettim geçti çok şükür alerjik olabilir yinede ihmal etme bi doktora görün için rahat etsin