Elfidanaz normal doğal doğum destekliyorsanız rami hastanesi nehir bayramı herkes çoook öneriyor avrupa yakasında otursam net doktorum o olurdu.. eğer sezaryen taraftarıysanız mega medipol hastanesi duygu ışıl gencer hanımefendiyi çok öneriyorlar keza hastanede daha çok övülüyor bebek gibi bakıldığını söyledi arkadaşım sezayen oldu orada otel gibi rahat ettiğini söylemişti evet size uzak kalabilir mevkiler belki ama bebiş için gidilir ya doktor önemli :)