Kızlar doğuruyorum galiba bugün 39+0 olduk gece bel ve kasık ağrımdan uyuyamadım biraz önce bi su içiyim diye kalktım şaaaarr diye bi şey boşaltı tuvalete gittim idrarımızı tut bırak falan bi yöntem vardı onu yapmaya çalıştım idrar mı değil mi diye ama akmaya devam etti kokusu rengi hiç idrar gibi değildi suydu bildiğin 😂 doktoruma mesaj attım ama sabah daha 7 gideyim mi hastaneye