zeynepmom34 37+4deyim 11 Nisan doğumum olacak. dün gece yatmadan ağladım… Hem kaşıntı hem de asla rahat edememe hissi. Bazen öyle kaşıntı giriyor ki etimi böcekler ısırıyor sanki. Yağ sürüyorum bazen hemen geçiyor bazen geçmiyor Bi daha sürüp oylamaya çalışıyorum kendimi . Çatlağım yok ama çok kurudu küçük pul pul dökülüyor karnım.